Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi.
Od jakiego wieku dzieci mogą korzystać z parku trampolin?
Dzieci mogą korzystać z niektórych elementów parku trampolin od skończonego 2 roku życia.
Ile kosztuje bilet i czy są bilety ulgowe?
Ceny biletów mogą się różnić, ale zazwyczaj bilet kosztuje około 45 zł
Czy potrzebna jest pisemna zgoda rodzica?
Tak, każde dziecko od 2 do 18 roku życia musi posiadać pisemną zgodę rodzica na korzystanie z parku.
Czy można mieć własne skarpetki antypoślizgowe?
Tak, skarpetki muszą być antypoślizgowe, nie muszą być zakupione w parku, istnieje możliwość zakupu pary za 10 zł.
Czy park honoruje karty typu KDR?
Tak, KDR jest akceptowana w naszym parku trampolin.
Czy rodzice mogą wejść do parku z dziećmi?
Rodzice dzieci w wieku od 2 do 7 lat muszą być obecni w parku, ale wchodzą na specjalny bilet. Rodzice dzieci od 8 do 12 lat nie muszą skakać, ale powinni być na miejscu.
Czy w parku są szatnie i prysznice?
Tak, w parku są szatnie, przebieralnia, oraz prywatny prysznic w oddzielnej łazience.
Czy w parku jest miejsce, gdzie można usiąść lub zamówić kawę lub coś zjeść?
Tak, w parku znajduje się bufet, gdzie rodzice mogą poczekać na swoje dzieci, oraz zamówić przysmaki dla swoich pociech.
Zakup biletów
- Bilety zakupione online lub na miejscu są ważne wyłącznie na wybrany dzień i godzinę.
- Zakup biletu oznacza akceptację niniejszej Polityki zwrotów oraz Regulaminu Parku Trampolin.
Zwroty biletów
- Zgodnie z art. 38 pkt 12 Ustawy o prawach konsumenta, bilety na wydarzenia związane z wypoczynkiem, rozrywką lub rekreacją, które odbywają się w oznaczonym dniu lub okresie, nie podlegają zwrotowi.
- W wyjątkowych sytuacjach (np. nagła choroba dziecka, wypadek losowy) możliwy jest zwrot lub przeniesienie biletu na inny termin po indywidualnym rozpatrzeniu zgłoszenia.
- W takich przypadkach prosimy o kontakt mailowy najpóźniej na 24 godziny przed planowaną wizytą.
Zmiana terminu rezerwacji
- Zmiana terminu wejścia możliwa jest jednorazowo, po wcześniejszym kontakcie z recepcją lub obsługą klienta.
- Nowy termin zależy od dostępności miejsc w wybranym przedziale godzinowym.
Odwołanie atrakcji przez Park
- W przypadku odwołania zajęć, wydarzenia lub niedostępności obiektu z przyczyn niezależnych od klienta (np. awaria techniczna, względy bezpieczeństwa), klient ma prawo do:
- zwrotu pełnej kwoty za bilet lub
- zmiany terminu na inny, dogodny dzień.
