Skip to main content

REGULAMIN JUMPY

 

Niniejszy Regulamin określa warunki korzystania ze strony internetowej działającej pod adresem jumpy.oos.pl, zasady nabywania biletów do parku trampolin Jumpy, jak również zasady korzystania z parku trampolin Jumpy.

Akceptacja Regulaminu jest konieczna w celu nabycia biletu, realizacji płatności oraz uzyskania wstępu na teren parku trampolin Jumpy. W konsekwencji obecność na terenie parku trampolin, zakupu biletu oraz założenie opaski identyfikacyjnej są jednoznaczne z udzieleniem zgody na obowiązujące warunki niniejszego Regulaminu.

Brak akceptacji postanowień Regulaminu uniemożliwia wejście na teren parku trampolin Jumpy obejmujący strefę atrakcji. Dotyczy to również odrębnej akceptacji Regulaminu przez Odwiedzającego lub jego Opiekuna przed wejściem do strefy Atrakcji Parku, jeśli Bilet został zakupiony przez osobę trzecią.

Jeśli bilet wstępu nabywany jest na miejscu, tj. na obszarze parku trampolin Jumpy zastosowanie mają wyłącznie postanowienia Regulaminu odnoszące się do zasad korzystania z parku trampolin Jumpy, z jednoczesnym pominięciem postanowień dotyczących warunków korzystania ze strony internetowej oraz realizacji płatności.

Wszelkie usługi świadczone drogą elektroniczną, jak również usługa dostępu do parku trampolin Jumpy realizowane są przez PKLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Bielawie (05-520), ul. Wspólna 71, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000864462, NIP: 1231477286, REGON: 38732335800000, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000 zł (dalej jako „my” „nasz”, „Usługodawca”).

 

  1. DEFINICJE
    • Park – park trampolin Jumpy obsługiwany przez Usługodawcę, położony w Piasecznie (05-500), ul. Puławska 38/40;
    • Atrakcje (Parku) – różnego rodzaju elementy Parku służące wykonywaniu akrobacji lub innych czynności, posiadające różnego rodzaju cechy; zasady korzystania z poszczególnych Atrakcji zostały opisane w załącznikach do Regulaminu;
    • Bilet – dokument potwierdzający dokonanie płatności zgodnie z Cennikiem, uprawniający do wstępu na teren Parku;
    • Cennik – zestawienie cen Biletów uprawniających do korzystania z Atrakcji Parku udostępniane na Platformie oraz w Parku;
    • Platforma – strona internetowa działająca pod adresem URL jumpy.oos.pl;
    • Konto – indywidualnie wydzielona Użytkownikowi i modyfikowalna część Platformy, umożliwiająca łatwiejsze i sprawniejsze nabywanie Biletów;
    • Odwiedzający – osoba fizyczna dysponująca Biletem, która wchodzi do strefy Parku obejmującego Atrakcje;
    • Opiekun – opiekun prawny (np. rodzic) Odwiedzającego, który nie ukończył 18 roku życia (nie jest pełnoletni);
    • Polityka prywatności – dokument informujący o szczegółach przetwarzania przez nas danych osobowych Użytkowników; Polityka Prywatności stanowi uzupełnienie Regulaminu i dostępna jest w wersji elektronicznej pod adresem: https://jumpy.pl w zakładce „Polityka Prywatności”, jak również w wersji papierowej na recepcji Parku;
    • Regulamin – niniejszy regulamin obejmujący regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy, regulamin realizacji płatności za Bilety, jak również regulamin korzystania z Parku i poszczególnych Atrakcji;
    • Umowa– umowa zawierana w momencie nabycia Biletu, której przedmiotem jest wejście Odwiedzającego na teren Parku i korzystanie z Atrakcji;
    • Usługi – usługi świadczone przez nas za pośrednictwem Platformy, polegające na udostępnieniu Użytkownikowi jej funkcjonalności, w szczególności możliwości nabycia Biletu oraz założenia Konta;
    • Użytkownik/Ty – Opiekun lub Odwiedzający, który korzysta z Usług, w tym w szczególności dokonuje zakupu Biletu za pośrednictwem Platformy lub zakłada Konto;
    • Zamówienie– oświadczenie woli Użytkownika prowadzące do nabycia Biletu za pośrednictwem Platformy.

 

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE DOTYCZĄCE PLATFORMY
    • Użytkownik jako podmiot korzystający z naszych usług oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem i nie wnosi do niego żadnych zastrzeżeń. Nie możesz korzystać z Parku, jego Atrakcji oraz Usług dostępnych dla Użytkowników posiadających Konto jeżeli wcześniej nie zaakceptowałeś niniejszego Regulaminu.
    • Korzystając z Platformy zobowiązujesz się do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
    • Użytkowników obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym oraz korzystania z Platformy w sposób zakłócający lub uniemożliwiający jej należyte funkcjonowanie. Tym samym Użytkownik zobowiązany jest by nie podejmować działań na niekorzyść Usługodawcy, innych Użytkowników oraz osób trzecich.
    • Zastrzegamy sobie wszystkie prawa do Platformy nieudzielone Tobie w sposób wyraźny na mocy Umowy. Zatem Umowa nie pozwala Użytkownikom w szczególności na: (a) reprodukowanie, rozpowszechnianie, wypożyczenie, zbywanie oraz każdy inny sposób redystrybucji pośredniej i bezpośredniej Platformy lub jego elementów, zarówno odpłatne, jak i nieodpłatne, z pominięciem nas, (b) modyfikowanie, dokonywanie inżynierii wstecznej lub ingerowanie w inny sposób w oprogramowanie Platformy, (c) wykorzystywanie i opracowywanie własności intelektualnej należącej do nas do tworzenia własnych produktów i usług, (d) wykorzystywanie własności intelektualnej należącej do nas w bezprawnym celu lub na naszą niekorzyść. Każde zachowanie wypełniające którąkolwiek z wyżej wskazanych przesłanek będzie traktowane jako rażące naruszenie warunków Regulaminu, w tym Umowy.
    • Z zastrzeżeniem odmiennych postanowień Regulaminu dotyczących jego naruszeń, w przypadkach jego nieprzestrzegania leżących po stronie Użytkownika, zostanie on wezwany przez Usługodawcę do likwidacji powstałych naruszeń wraz z ich skutkami. Po bezskutecznym upływie wskazanego w treści wezwania terminu, Usługodawca uprawniony jest do podjęcia następujących działań:
  2. wysłania ostrzeżenia skierowanego do Użytkownika o możliwości zablokowania Konta,
  3. zablokowania dostępu do Konta,
  4. usunięcia Konta, a tym samym rozwiązanie Umowy ze skutkiem natychmiastowym.
    • Abyś mógł korzystać z Platformy, po Twojej stronie muszą zostać spełnione następujące minimalne wymagania techniczne:
  5. urządzenie z dostępem do sieci Internet, umożliwiające prawidłowe wyświetlanie interfejsu Platformy,
  6. zainstalowana i zaktualizowana do najnowszej wersji przeglądarka internetowa: Edge, FireFox, Opera, Chrome, Safari,
  7. włączona obsługa JavaScript i cookies (z zastrzeżeniem odpowiednich postanowień Polityki Prywatności),
  8. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
    • Jeżeli w trakcie trwania Umowy ulepszymy Platformę, nowa wersja zostanie niezwłocznie wdrożona i udostępniona Użytkownikom za pośrednictwem Usługi. Czas wdrożenia ulepszenia lub aktualizacji Platformy będzie odpowiedni do stopnia zaawansowania i złożoności wprowadzanych zmian technicznych i może wymagać zastosowania przerwy technicznej. Zmiana taka nie stanowi zmiany Umowy.
    • Informacje zawarte na stronie internetowej Platformy, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie Użytkowników do składania ofert zawarcia Umowy.

 

  1. KONTO
    • Aby w pełni korzystać z funkcjonalności Platformy Użytkownik musi mieć aktywne Konto. W celu założenia Konta i uzyskania statusu zarejestrowanego Użytkownika, musi on dokonać procedury rejestracji zgodnie z komunikatami przedstawionymi w ramach Platformy. Pamiętaj, że jesteś zobowiązany podać swoje prawdziwe i aktualne dane oraz utrzymywać je w takim stanie przez cały okres posiadania Konta.
    • Z chwilą potwierdzenia dokonania rejestracji Twojego Konta, zawierasz z Usługodawcą umowę na czas nieokreślony, której przedmiotem jest prowadzenie Konta.
    • Jako Użytkownik jesteś odpowiedzialny za to, co dzieje się w ramach Twojego Konta, jak i za jego pośrednictwem. Nie możesz udostępniać Konta nieuprawnionym osobom trzecim, jesteś również odpowiedzialny za zachowanie w poufności swojego loginu oraz hasła. W przypadku zauważenia, że ktoś nieautoryzowany korzysta lub korzystał z Konta, poinformuj o tym niezwłocznie Usługodawcę.
    • W ramach Platformy możesz założyć wyłącznie jedno Konto. Twoje Konto jest niezbywalne i nieprzenoszalne.
    • W następstwie wypowiedzenia Umowy, lub też innego jej zakończenia, Twoje Konto zostaje usunięte, a Ty bezpowrotnie utracisz do niego dostęp.
    • Wypowiedzenie umowy następuje poprzez:
  2. usunięcie Konta za pomocą Platformy;
  3. skierowania odpowiedniej dyspozycji w tym zakresie na adres mailowy: recepcja@jumpy.pl

 

  1. BILETY WSTĘPU
    • Aby móc wejść do Parku i skorzystać z Atrakcji koniecznym jest nabycie Biletu.
    • Ceny Biletów określone są w Cenniku. Mogą one ulegać zmianom, zaś zmiana Cennika nie stanowi zmiany Regulaminu.
    • Bilet nabyty przed zmianą cen w ramach Cenniku pozostaje ważny. Nabywca Biletu nie jest uprawniony do żądania zmniejszenia jego ceny ze względu na zmianę Cennika, jak również nie jest zobowiązany do dokonania jakichkolwiek dodatkowych płatności w związku ze zmianą Cennika.
    • Bilet uprawnia do wstępu do Parku w terminie w nim określonym, wybranym przez Użytkownika przy składaniu Zamówienia lub nabycia Biletu w Parku. Ewentualna zmiana terminu, którego dotyczy Bilet zależy od wyłącznej decyzji Usługodawcy, prośby w tym zakresie będą rozpatrywane indywidualnie.
    • W ramach Platformy wyświetlane są informacje dotyczące możliwości nabycia Biletów na poszczególne terminy. Usługodawca zastrzega, że liczba miejsc w Parku jest ograniczona i nie gwarantuje, że możliwe będzie nabycie Biletu na termin, którym zainteresowany jest Użytkownik. Co do zasady zakupione Bilety mogą zostać wymienione pod warunkiem zgłoszenia chęci wymiany najpóźniej 24 h przed wykupionym terminem i dostępności preferowanego przez Użytkownika nowego terminu wizyty.
    • Jeden Użytkownik może nabyć dowolną liczbę Biletów.
    • Zgodnie z obowiązującymi przepisami, Użytkownikowi posiadającemu status konsumenta w rozumieniu obowiązujących przepisów, odstąpienie od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umowy o świadczenie usług związanych z wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
    • W przypadku nabycia Biletu za pośrednictwem Platformy, Bilet oraz inne informacje dotyczące zawartej Umowy są przesyłane na adres e-mail Użytkownika podany w ramach rejestracji na Platformie.
    • Po okazaniu Biletu w Parku Odwiedzający uprawniony jest do otrzymania odpowiedniej opaski uprawniającej do wejścia na teren Parku w zakresie sfery Atrakcji. Nabycie biletu za pośrednictwem Platformy nie uprawnia do uzyskania opaski z pominięciem innych oczekujących osób („bez kolejki”).

 

  1. PŁATNOŚCI
    • Bilety można nabyć:
  2. w Parku, w kasie biletowej;
  3. za pośrednictwem Platformy.
    • W przypadku zakupu Biletu w Parku możliwa jest płatność gotówką, kartą płatniczą oraz przy użyciu kodu Blik.
    • W przypadku płatności za pośrednictwem Platformy koniecznym jest uprzednie założenie Konta za pośrednictwem odpowiedniego formularza działającego w ramach Platformy oraz podejmowanie działań zgodnie z informacjami i instrukcjami pojawiającymi się na Platformie.
    • Płatności w Serwisie realizowane są za pośrednictwem serwisu PayU, którego administratorem jest PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (60-166), ul. Grunwaldzka 18, na podstawie odrębnego regulaminu akceptowanego przez Użytkownika dokonującego płatności za Bilet. Brak akceptacji takiego regulaminu uniemożliwi dokonanie płatności, a co za tym idzie nabycie Biletu i zawarcie Umowy.
    • Płatność powinna zostać zrealizowana przez Użytkownika niezwłocznie po przekierowaniu. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zwłokę w działaniach Użytkownika.
    • Po uzyskaniu przez Usługodawcę informacji o realizacji płatności, Usługodawca niezwłocznie potwierdza ten fakt przesyłając informacje zgodnie z ust. 5.8. Regulaminu.
    • Płatność jest potwierdzana wydaniem odpowiedniego dokumentu księgowego. Domyślnie jest to paragon fiskalny, który może zawierać numer NIP, o ile został on przekazany Usługodawcy przed zawarciem Umowy, wraz z informacją, że powinien on zostać umieszczony na paragonie.
    • Numer NIP powinien zostać przekazany:
  4. poprzez jego wpisanie w odpowiedniej rubryce Platformy („dane do faktury”) – w przypadku zakupu Biletu na Platformie;
  5. kasjerowi w kasie biletowej w trakcie procesu zakupu Biletu stacjonarnie;
    • Na prośbę Użytkownika lub Odwiedzającego Usługodawca wystawie fakturę VAT dokumentującą zawarcie Umowy. Faktura będzie zawierać numer NIP tylko w przypadku zrealizowania przez Użytkownika lub Odwiedzającego czynności, o których mowa w pkt 6.8.-6.9. powyżej.
    • W przypadku braku możliwości wykonania Umowy z przyczyn leżących po stronie Usługodawcy, Usługodawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, zwróci wszelkie płatności Użytkownika za niewykorzystane z tych przyczyn Bilety.

 

  1. PARK
    • Każdy Odwiedzający jest bezwzględnie zobowiązany do przestrzegania opisanych w tym punkcie zasad przez cały okres przebywania w strefie Atrakcji Parku.
    • Każdy Odwiedzający zobowiązany jest do stosowania się do poleceń personelu Parku na jego terenie, w szczególności ze względu na dbałość o bezpieczeństwo zarówno swoje, jak i innych Odwiedzających.
    • W strefie Atrakcji Parku mogą przebywać Odwiedzający:
      1. Pełnoletni (które ukończyły 18 r.ż.) – bez ograniczeń.
      2. W wieku od 13 do 18 lat – po przedstawieniu zgody udzielonej przez rodzica lub opiekuna prawnego, zawierającej również oświadczenie o ponoszeniu przez osobę udzielającą zgody pełnej odpowiedzialności za działania lub zaniechania Odwiedzającego. Wzór zgody stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu i jest dostępny również w recepcji Parku.
      3. W wieku od 8 do 12 lat – przy obecności rodzica, opiekuna prawnego Odwiedzającego, lub osoby upoważnionej na piśmie przez rodzica/opiekuna prawnego, przy czym obecna osoba musi przebywać w Parku, jednakże może przebywać poza strefą Atrakcji Parku.
      4. W wieku od 3 do 7 lat – przy obecności rodzica lub opiekuna prawnego Odwiedzającego, lub osoby upoważnionej na piśmie przez rodzica/opiekuna prawnego, przy czym obecna osoba musi przebywać w strefie Atrakcji Parku wraz Odwiedzającym nad którym sprawuje opiekę i aktywnie podejmować działania w celu zapewnienia bezpieczeństwa tego Odwiedzającego.
    • Zabrania się korzystania z Parku:
      1. Dzieciom poniżej 3 r.ż.
      2. Kobietom w ciąży.
      3. Osobom z jakimikolwiek problemami zdrowotnymi, w przebiegu których wysiłek fizyczny może choćby potencjalnie zagrażać ich zdrowiu lub życiu.
      4. Osobom pod wpływem alkoholu lub innych środków mogących spowodować zachwianie stanu równowagi lub obniżenia sprawności psychoruchowej.
    • Warunkiem przebywania na terenie Parku i korzystania z Atrakcji jest wniesienie opłaty za wstęp w godzinach otwarcia Parku oraz założenie opaski identyfikacyjnej na rękę. Wejście do strefy atrakcji Parku jest możliwe wyłącznie po okazaniu opaski wydawanej w recepcji Parku, po przedstawieniu przez Odwiedzającego lub Opiekuna Biletu uprawniającego do wejścia.
    • Odwiedzający lub jego Opiekun ponosi odpowiedzialność za przekazaną mu opaskę oraz klucz umożliwiający skorzystanie z szafek znajdujących się w szatni Parku. W przypadku utraty opaski lub kluczyka Odwiedzający lub jego Opiekun zobowiązany jest do zapłaty ryczałtowej kwoty w wysokości 50 (pięćdziesiąt) złotych.
    • W ramach Usług nie jest oferowana usługa opieki nad dziećmi. Korzystanie z Atrakcji Parku jest możliwe tylko przy spełnieniu warunków, o których mowa w ust. 7.3. powyżej.
    • Niewłaściwe korzystanie przez Odwiedzającego lub Opiekuna z Atrakcji Parku ze szczególnym uwzględnieniem niestosowania się do Regulaminu, instrukcji i zaleceń obsługi może wiązać się z wystąpieniem z winy Odwiedzającego lub Opiekuna urazów, uszkodzeń ciała i rzeczy a nawet śmierci.
    • Każdy Odwiedzający wykonuje ćwiczenia w poszczególnych strefach i na przyrządach znajdujących się w Parku na własną odpowiedzialność oraz ryzyko, mając świadomość swoich możliwości i stanu zdrowia. Odpowiedzialność za dzieci i osoby niepełnoletnie ponoszą ich opiekunowie.
    • Odwiedzający ma pełną świadomość, że w niektóre z Atrakcji wpisane są elementy ograniczające widoczność, tj. wygaszenie światła oraz oświetlenie sali jedynie lampami UV.  Odwiedzający na własną odpowiedzialność korzysta z fluorescencyjnych Atrakcji Usługodawcy i zobowiązuje się zachować szczególną ostrożność podczas udziału w zabawie.
    • Korzystanie z poszczególnych Atrakcji powinno następować wyłącznie zgodnie z ich przeznaczeniem oraz ewentualnymi instrukcjami. Instrukcje są przedstawiane w Parku w wybrany przez Usługodawcę sposób, mogą również stanowić załącznik do Regulaminu.
    • Odwiedzający jest świadomy i akceptuje fakt, że Usługodawca zwolniony jest całkowicie od odpowiedzialności za: i) jakiekolwiek szkody, w tym zwłaszcza urazy, uszkodzenia ciała i ich skutki powstałe na skutek korzystania z Parku nie przestrzegając panujących w nim reguł i zasad; ii) zniszczenia czy uszkodzenia w przedmiotach należących do innych Użytkowników Parku.
    • W przypadku doznania jakiegokolwiek urazu należy natychmiastowo zaprzestać z korzystania z Atrakcji Parku oraz powiadomić pracowników Usługodawcy obecnych w Parku.
    • Na obszarze Parku zakazane jest:
      1. palenie tytoniu;
      2. spożywanie alkoholu;
      3. spożywanie innych środków odurzających;
      4. przebywanie pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.

Naruszenie zakazu, o którym mowa w zdaniu uprzednim skutkować będzie nakazem opuszczenia Parku bez możliwości żądania zwrotu środków pieniężnych.

  • Usługodawca zastrzega sobie możliwość usunięcia z obszaru Parku osób zachowujących się agresywnie, nieprzestrzegających Regulaminu, wulgarnych, niestosujących się do zaleceń personelu Usługodawcy lub w inny sposób negatywnie wpływających na możliwość korzystania z Parku przez innych Odwiedzających lub zagrażających ich bezpieczeństwu.
  • Szatnia w ramach Parku jest obowiązująca. W strefie Atrakcji Parku należy:
  1. przebywać w stroju sportowym;
  2. przebywać w skarpetkach antypoślizgowych (bez obuwia);
  3. nie korzystać z telefonów komórkowych i analogicznych urządzeń;
  4. przebywać bez biżuterii (zwłaszcza łańcuszków na szyję);
  5. pozostawić w szatni wszelkie przedmioty mogące powodować zepsucie, bądź zniszczenie infrastruktury Parku.
    • Obowiązuje zakaz wnoszenia na teren Parku jedzenia oraz picia.
    • Park nie świadczy usług depozytu. Za rzeczy pozostawione na jego terenie, w tym ich potencjalną utratę, odpowiada Odwiedzający.
    • W przypadku usłyszenia sygnału dźwiękowego lub odpowiedniego komunikatu należy w pełni zaprzestać aktywności w ramach wszelkich Atrakcji.
    • Teren Parku objęty jest monitoringiem wizyjnym. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w postaci utrwalanego wizerunku znajdziesz w Polityce prywatności.
    • Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany pkt 7 Regulaminu oraz załączników do Regulaminu stanowiących instrukcje korzystania z Atrakcji, jako niedotyczących świadczenia usług drogą elektroniczną. Takie zmiany są notyfikowane Użytkownikom drogą mailową i nie stanowią zmiany Regulaminu.

 

  1. GRUPY ZORGANIZOWANE
    • Usługodawca dopuszcza przebywanie na terenie Parku grup zorganizowanych.
    • W przypadku grup zorganizowanych jeden Opiekun nie może przypadać na więcej niż 15 Odwiedzających. Opiekun ponosi pełną odpowiedzialność za zapoznanie Odwiedzających z Regulaminem.

 

  1. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
    • Udostępniamy infrastrukturę IT oraz zapewniamy jej sprawne funkcjonowanie techniczne i w tym zakresie jesteśmy odpowiedzialni za Platformę i Usługi świadczone online. Nie udzielamy żadnych gwarancji handlowych w związku ze świadczeniem i korzystaniem z Platformy.
    • W związku z okolicznością, iż zapewniamy jedynie dostęp do Platformy i usługi świadczone drogą elektroniczną, nie ponosimy odpowiedzialności za szkody wynikające z:
  2. naruszenia przez Ciebie postanowień Regulaminu;
  3. udostępnienia przez Ciebie loginu lub hasła do Twojego Konta osobom trzecim;
  4. działania siły wyższej, działania złośliwego/szkodliwego oprogramowania (malware), ataków ddos;
  5. niewykonania przez nas Umowy w wyniku działania lub zaniechania Użytkownika;
  6. krótkotrwałego uniemożliwienia lub utrudnienia w dostępie do Platform, spowodowanego przerwą techniczną.
    • W zakresie dopuszczalnym przez prawo wyłączona zostaje odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu szkód poniesionych przez Odwiedzających oraz Opiekunów w związku z nieprawidłowym korzystaniem z infrastruktury Parku, w szczególności zaś Atrakcji. Usługodawca w szczególności nie ponosi odpowiedzialności w przypadku naruszenia przez Odwiedzającego lub Opiekuna pkt 7. Regulaminu.
    • Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za działania siły wyższej, które uniemożliwiają lub utrudniają korzystanie z Parku, w tym jego atrakcji.
    • Odwiedzający ponoszą pełną odpowiedzialność za szkody powstałe po stronie Usługodawcy lub innych użytkowników Parku wywołane jego działaniami lub zaniechaniami. W przypadku osób niepełnoletnich odpowiedzialność za ich działania i zaniechania ponosi Opiekun.
    • Odwiedzający zobowiązuje się pokryć koszty uszkodzeń powstałych po stronie Usługodawcy z jego winy, zgodnie z wyceną producenta.

 

  1. REKLAMACJE
    • Użytkownik może złożyć reklamacje dotyczące procesu zakupu Biletu za pośrednictwem poczty elektronicznej, kierując wiadomość na adres recepcja@jumpy.pl w terminie 7 (siedmiu) dni kalendarzowych od dnia dokonania zakupu.
    • W treści reklamacji Użytkownik powinien wskazać, czego dotyczy reklamacja oraz podać nr transakcji, przy czym Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe dokonanie zakupu przez Użytkownika, w szczególności podanie nieprawidłowych lub nieprawdziwych danych.
    • Reklamacje dotyczące płatności należy zgłaszać w trybie przewidzianym w regulaminie serwisu https://poland.payu.com/ dostępnym na stronie internetowej. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za prawidłowe przetwarzanie płatności.
    • Rozpatrujemy reklamacje w terminie 14 (czternastu) dni roboczych, chyba że nie opisałeś przedmiotu i zakresu reklamacji w sposób umożliwiający jej rozpatrzenie lub nie podałeś danych umożliwiających jego identyfikację.
    • W przypadku, o którym mowa powyżej, termin na rozpatrzenie reklamacji biegnie od dnia, w którym dostarczyłeś nam brakujące informacje.
    • Odpowiedź na reklamację kierujemy zwrotnie na adres poczty elektronicznej, z którego otrzymano zgłoszenie.

 

  1. ZMIANY REGULAMINU
    • Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu, w szczególności z ważnych powodów prawnych (nowelizacja powszechnie obowiązującego prawa lub zmiana naszej formy organizacyjnej) lub technicznych (modernizacja H2Home lub Usług, zmiana sposobu funkcjonowania H2Home lub Usług), jak również w przypadku zmiany, w szczególności zaś rozszerzenia świadczonych Usług.
    • Użytkownicy zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu wraz ze wskazaniem zakresu wprowadzonych zmian za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail, na który zarejestrowane jest Konto, na 15 (piętnaście) dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu („Okres powiadomienia”).
    • Użytkownikowi przysługuje prawo zgłoszenia (co najmniej w formie dokumentowej, pod rygorem nieważności) sprzeciwu wobec zmiany Regulaminu w Okresie powiadomienia. Jeżeli w Okresie powiadomienia nie zgłosisz sprzeciwu, uważa się, że zaakceptowałeś Regulamin w zmienionej wersji bez zastrzeżeń i zaczyna on Ciebie obowiązywać z dniem wejścia zmian w życie.
    • W dowolnym momencie po otrzymaniu powiadomienia możesz, w drodze pisemnego (dokumentowego) oświadczenia lub wyraźnego działania potwierdzającego, zrezygnować z Okresu powiadomienia.
    • Zasady, o których mowa w niniejszym punkcie dotyczą Regulaminu w zakresie w jakim stanowi on regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną. W pozostałym zakresie, tj. w zakresie w jakim stanowi on regulamin korzystania z Parku oraz jego Atrakcji, jak również obejmuje załączniki stosowane są następujące zasady:
      1. możemy zmienić Regulamin w tym zakresie w dowolnym momencie;
      2. wszyscy Użytkownicy posiadający Konto zostaną poinformowani o zmianie na 7 dni przed wejściem w życie zmian, chyba że zmiany wynikają z konieczności dostosowania się do obowiązujących przepisów, wprowadzenia nowych Atrakcji lub konieczności zapewnienia bezpieczeństwa osób, korzystających z Atrakcji.

 

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    • Prawem właściwym dla zobowiązań wynikających z Regulaminu i Umowy będzie prawo polskie.
    • Załączniki stanowią integralną część Regulaminu, lecz ich zmiana nie stanowi zmiany Regulaminu ze względu na ich techniczny charakter.
    • Postanowienia Regulaminu w relacjach między nami a Użytkownikiem działającym na prawach konsumenta, nie uchybiają obowiązującym przepisom prawa, których stosowania nie można wyłączyć, a które przyznają konsumentom szerszą ochronę niż ta wynikająca z Regulaminu.
    • Wszelkie materiały i treści, w szczególności, ale nie tylko: elementy grafiki, kompozycja tych elementów, znaki towarowe oraz inne, dostępne na Platformie stanowią przedmiot naszych wyłącznych praw, w szczególności stanowią przedmiot ochrony praw autorskich i praw własności przemysłowej. Wykorzystywanie materiałów udostępnianych przez nas w jakiejkolwiek formie innej niż wskazane w Umowie, wymaga każdorazowo uzyskania naszej zgody.
    • Przetwarzamy dane osobowe Użytkowników, Opiekunów i Odwiedzających zgodnie z Polityką Prywatności, która stanowi również spełnienie wobec podmiotów danych obowiązku informacyjnego wynikającego z RODO.
    • W przypadku, gdy którekolwiek z postanowień Regulaminu lub jego część okażą się nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy, a Strony zobowiązują się na wniosek którejkolwiek z nich do zastąpienia tych nieważnych postanowień lub ich części, postanowieniami mającymi moc prawną i skutek ekonomiczny możliwie najbardziej zbliżony do zastępowanych postanowień lub ich części.
    • W przypadku powstania pomiędzy nami sporu w związku ze świadczeniem Usług, w przypadku, gdy jesteś konsumentem możesz skierować się do stałego sądu konsumenckiego w celu rozstrzygnięcia sporu. W takim przypadku możesz również skierować do innego sądu arbitrażowego w celu poddania mediacji lub zawarcia ugody (może skorzystać z alternatywnego rozstrzygania sporów, ADR). W tym celu należy złożyć nam wniosek o mediację lub wniosek o rozstrzygnięcie sprawy przed sądem polubownym, w zależności od intencji konsumenta. Lista i adresy podmiotów prowadzących takie postępowania są dostępne w odpowiednich organach, w tym na ich stronach internetowych. W przypadku, gdy jesteś konsumentem możesz również skorzystać z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem internetowej platformy UE ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Jeśli zrezygnujesz z korzystania z ADR lub ODR, wszelkie spory wynikające z niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla jurysdykcji ustalonej zgodnie z aktem prawnym obowiązującym Ciebie (konsumenta).

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1 – wzór zgody rodzica/opiekuna prawnego

Zgoda rodzica/prawnego opiekuna na korzystanie z parku rozrywki Jumpy Park Trampolin Piaseczno

Ja, niżej podpisany(a):

  • Imię i nazwisko: ……………………………………………………………………………………..
  • Numer telefonu: ………………………………………………………………………

Będący rodzicem lub opiekunem prawnym dziecka:

  • Imię i nazwisko: …………………………………………………………..…………..
  • data urodzenia: ……………………………………………………………………….

(imię i nazwisko rodzica/prawnego opiekuna)

oświadczam, że:

  • w/w dziecko ukończyło 13 r.ż., w związku z czym wyrażam zgodę na jego samodzielne przebywanie na terenie Jumpy Park Trampolin Piaseczno oraz korzystanie z dostępnych w ramach Parku atrakcji;
  • w/w dziecko nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z atrakcji Parku Rozrywki Jumpy Park Trampolin Piaseczno;
  • zapoznałem(am) się i akceptuję treść Regulaminów obowiązujących w Jumpy Park Trampolin Piaseczno, z treścią regulaminów w niezbędnym zakresie zapoznałem(am)ww. dziecko;
  • zostałem(am) poinformowany(a) i akceptuję, że pracownicy Jumpy Park Trampolin Piaseczno nie świadczą opieki nad dziećmi;
  • zdaję sobie sprawę, że korzystanie przez ww. dziecko z atrakcji Jumpy Park Trampolin Piaseczno następuje na moją odpowiedzialność.

_________________________________

Data i podpis rodzica/prawnego opiekun

 

ZGODA DOBROWOLNA NA ROZPOWSZECHNIANIE WIZERUNKU

Wyrażam dobrowolną zgodę na utrwalanie wizerunku mojego oraz ww. dziecka, jak również jego rozpowszechnianie w niżej wymienionych celach (niepotrzebne skreślić):

  • TAK/NIE

w celu zamieszczenia wizerunku na stronie www/ blogu/ profilach Jumpy Park Trampolin Piaseczno wmediach społecznościowych oraz w ofertach kierowanych do klientów/ w materiałach marketingowych Jumpy Park Trampolin Piaseczno, bez ograniczeń terytorialnych;

  • TAK/NIE

dokonywania zmian w wizerunku moim/mojego dziecka za pomocą oprogramowania do edycji zdjęć takich jak Photoshop lub analogiczne programy;

Niniejsza zgoda jest składana na czas nieokreślony, a jej odwołanie wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

_________________________________

Data i podpis rodzica/prawnego opiekun

 

 

Załącznik nr 2

INSTRUKCJA KORZYSTANIA Z TRAMPOLIN I ATRAKCJI

Instrukcja ta stanowi załącznik do Regulaminu i stanowi jego integralną część. Każda osoba korzystająca ze sfery Atrakcji Parku zobowiązana jest do przestrzegania zasad wynikających z tej instrukcji. Rozpoczęcie korzystania ze strefy Atrakcji Parku jest równoznaczne z akceptacją instrukcji.

  1. Przed rozpoczęciem korzystania z trampolin należy przeprowadzić ćwiczenia rozgrzewające i rozciągające.
  2. Podczas korzystania z trampolin należy bezwarunkowo przestrzegać poleceń obsługi Parku.
  3. Na trampoliny wejście możliwe jest w ubraniu sportowym, niekrępującym ruchów oraz specjalnych skarpetkach antypoślizgowych (bez obuwia),
  4. Należy unikać jakichkolwiek ostrych bądź luźnych elementów, mogących stwarzać niebezpieczeństwo wystąpienia urazu, zranienia, kontuzji lub zniszczenia sprzętu wchodzącego w skład Parku.
  5. Na trampoliny nie wolno wnosić rzeczy, które mogą spowodować zniszczenia, takie jak: biżuteria, klucze, telefony, ubrania zawierające metalowe elementy, inne ostre przedmioty. W przypadku wniesienia na teren Parku przedmiotu mogącego uszkodzić infrastrukturę Atrakcji, Usługodawca może domagać się niezwłocznego opuszczenia przez Odwiedzającego terenu Parku, bez prawa zwrotu kosztów Biletu.
  6. Zabrania się wchodzenia na trampoliny z jakimikolwiek substancjami (płynnymi lub stałymi) w ustach (w szczególności z gumą do żucia).
  7. Zabrania się wnoszenia i spożywania żywności w strefie Atrakcji Parku. Spożywanie żywności dozwolone jest wyłącznie w odpowiednio oznaczonych miejscach do tego wyznaczonych.
  8. Na jednej trampolinie może jednocześnie skakać tylko jedna osoba.
  9. Zalecane jest odbijanie się od trampolin ze środka pola, zawsze z dwóch nóg, taka by wylądować na obie stopy, z nogami lekko ugiętymi w kolanach.
  10. Zabrania się wykonywania ćwiczeń akrobatycznych, w tym salt i przewrotów.
  11. W przypadku niekontrolowanego upadku najbezpieczniejszą pozycją jest pozycja skulonego całego ciała (tak zwana pozycja embrionalna).
  12. Zabrania się wskakiwania na elementy konstrukcyjne trampolin, maty zabezpieczające i inne elementy niebędące elementami przeznaczonymi do korzystania przez użytkowników Parku.
  13. Niedozwolone jest siedzenie na matach zabezpieczających elementy konstrukcyjne trampoliny.
  14. Zabrania się biegania między trampolinami i przez trampoliny, które są zajęte przez innego użytkownika.
  15. Dopuszcza się przechodzenie po matach zabezpieczających do wybranej trampoliny z zachowaniem szczególnej ostrożności.
  16. Podczas korzystania z Atrakcji z ograniczoną widocznością, w pomieszczeniach oświetlonych przy pomocy specjalnych lamp UV, należy zachować szczególną ostrożność i dostosować tempo oraz metodę poruszania się do panujących warunków.
  17. Nie należy skakać do basenu z gąbkami głową w dół. Przed wykonaniem skoku należy upewnić się, że w basenie na wysokości zajmowanego toru nie znajduje się żadna inna osoba, a po wykonanym skoku należy natychmiast opuścić basen tym samym torem, którym się wskoczyło.
  18. W basenie z gąbkami na wysokości jednego toru może przebywać wyłącznie jedna osoba. Nie wolno szukać w basenie zagubionych przedmiotów, należy ten fakt zgłosić pracownikowi Parku.
  19. Nie wolno wyrzucać gąbek z basenu na teren trampolin.
  20. Osobom noszącym okulary, soczewki, aparat słuchowy oraz aparat ortodontyczny zaleca się zastosowanie środków ochrony indywidualnej oraz szczególnej ostrożności.
  21. Sygnał gwizdka jest sygnałem do natychmiastowego zaprzestania aktywności na trampolinie.
  22. Należy zachować szczególną ostrożność przy opuszczaniu strefy trampolin.

 

Załącznik nr 3             

REGULAMIN IMPREZ OKOLICZNOŚCIOWYCH

  1. Organizatorem imprezy odbywającej się w Parku jest Usługodawca działający na podstawie umowy zawartej z daną osobą. Usługodawca nie jest zobowiązany do realizacji jakichkolwiek czynności innych niż wynikające z tego regulaminu oraz Regulaminu.
  2. Uczestnikiem jest osoba biorąca udział w imprezie okolicznościowej organizowanej w Parku („Impreza”).
  3. Rezerwacja dotyczy przygotowania Imprezy przez Usługodawcę na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
  4. W ramach Imprezy Usługodawca zobowiązuje się zrealizować wszystkie opcje zaznaczone przez osobę, z którą zawarto umowę o organizację Imprezy.
  5. Rezerwacji terminu Imprezy można dokonać osobiście w recepcji obiektu, pod adresem mailowym: urodziny@jumpy.pl oraz telefonicznie pod numerem telefonu 692 710 850 lub przez formularz urodzinowy znajdujący się na stronie jumpy.pl.
  6. Pakiet urodziny obejmuje 8 osób. Za każdą kolejną osobę należy uiścić opłatę dodatkową zgodną z cennikiem.
  7. Wymagana kwota końcowa ustalana jest na podstawie liczby zgłoszonych uczestników najpóźniej 72 godziny przed planowaną Imprezą i uzależniona jest od opłaty cateringowej, która ulega proporcjonalnemu zwiększeniu (w przypadku zgłoszenia liczby uczestników powyżej 8), bądź też zmniejszeniu (w przypadku liczby uczestników poniżej 8).
  8. Szczegóły pakietu urodzinowego znajdują się w osobnej ofercie Usługodawcy.
  9. Potwierdzenie rezerwacji terminu Imprezy odbywa się poprzez opłacenie zadatku w wysokości 300 zł oraz podpisanie umowy. Klient ma możliwość zmiany terminu przyjęcia urodzinowego bez utraty zadatku, gdy zmiana terminu następuje na min. 14 dni przed planowaną datą planowania przyjęcia. W każdym innym przypadku zadatek jest bezzwrotny.
  10. Usługodawca prowadzi rezerwację salek urodzinowych, jak i stolików dla rodziców.
  11. Każdy Odwiedzający lub jego Opiekun musi odrębnie zaakceptować Regulamin. Brak akceptacji Regulaminu lub wypełnienia oświadczenia może skutkować odmową wpuszczenia do Parku, za co Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności.
  12. W trakcie trwania przyjęcia urodzinowego Park jest również dostępny dla klientów indywidualnych.
  13. W momencie rezerwacji terminu Imprezy, rezerwujący zobowiązany jest podać przypuszczalną maksymalną liczbę gości.
  14. Na teren Parku zabrania się wnoszenia, spożywania i posiadania napojów alkoholowych.
  15. Wszelkie zmiany dotyczące Imprezy należy zgłosić najpóźniej 3 dni przed planowaną imprezą.
  16. Końcowe rozliczenie imprezy następuje po zakończeniu przyjęcia, uwzględnia zgłoszoną rezerwację oraz realizację dodatkowych usług i świadczeń zamówionych podczas jej trwania.
  17. Zamawiający reguluje płatność, pomniejszoną o zadatek gotówką lub kartą płatniczą w recepcji Parku.
  18. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym regulaminie zastosowanie ma Regulamin (ogólny regulamin Jumpy).
  19. Nad niepełnoletnimi uczestnikami Imprezy, opiekę sprawują towarzyszące im osoby dorosłe, a w przypadku ich braku, wyznaczony przez nich Opiekun legitymujący się stosowną zgodą dla każdego z Uczestników. Opiekun zobowiązany jest wypełnić oświadczenie, stanowiące Załącznik nr 4 do niniejszego Regulaminu.

 

Załącznik nr 4 – wzór oświadczenia Opiekuna grupy zorganizowanej

OŚWIADCZENIE OPIEKUNA GRUPY KORZYSTAJĄCEJ Z PARKU TRAMPOLIN

IMIĘ I NAZWISKO: ____________________________

DATA URODZENIA: ___________________________

TELEFON: ___________________________________

 

Oświadczam, że jestem opiekunem grupy i ponoszę odpowiedzialność za zachowanie uczestników znajdujących się pod moją opieką.

Niniejszym zobowiązuję się do:

  • opieki, obserwacji i nadzoru nad wymienionymi poniżej osobami, (dalej: Uczestnicy) przez cały czas przebywania ich na terenie Parku Trampolin;
  • zapoznania Uczestników z regulaminami obowiązującymi na terenie Parku Trampolin oraz pilnować, aby były przez nich przestrzegane;
  • do przeprowadzenia zbiórki Uczestników w obecności pracownika Parku Trampolin w celu sprawdzenia liczby Uczestników zarówno przed, jak i po skorzystaniu przez Uczestników z Parku Trampolin,.

Oświadczam, iż stan zdrowia pozostających pod moją opieką Uczestników pozwalana korzystanie z Parku Trampolin.

Oświadczam, że uzyskałem stosowną zgodę rodziców lub opiekunów prawnych wszystkich Uczestników obejmującą: i) korzystanie przez wszystkich Uczestników z atrakcji Parku Trampolin; ii) umocowanie do akceptacji Regulaminu Parku Trampolin w ich imieniu.

LISTA OSÓB W GRUPIE:

IMIĘ I NAZWISKO, DATA URODZENIA

  1. _______________________________________________________________
  2. _______________________________________________________________
  3. _______________________________________________________________
  4. _______________________________________________________________
  5. _______________________________________________________________
  6. _______________________________________________________________
  7. _______________________________________________________________
  8. _______________________________________________________________
  9. _______________________________________________________________
  10. _______________________________________________________________

Podpis opiekuna grupy:

________________________________________________________________________